AKČNÍ NABÍDKA NOVINKY VÝPRODEJ KONTAKTY REGISTRACE/PŘIHLÁŠENÍ DOPRAVA O NÁS

Doprava zboží

Dodání zboží:

Termín dodání zboží je závislý na druhu objednaného zboží. Internetový ochod se snaží držet zboží skladem a proto v převážné většině případů se termín dodání pohybuje v rozmezí 1-5 pracovních dnů ode dne potvrzení objednávky. V případě zboží méně běžného či problematického může dojít k prodloužení dodací lhůty. Internetový obchod se zavazuje, dle svých možností a především s ohledem na zákazníka, snížit dodací lhůtu na nejmenší možnou dobu.

Způsob doručení:

Zákazník má možnost zvolit si doručení prostřednictvím poštovní zásilky nebo osobní odběr v provozovně internetového obchodu.

Internetový obchod pro doručování svých zásilek standardně využívá služeb společnosti Direct Parcel Distribution CZ, s. r. o., (dále jen „DPD“). Pouze u některého druhu zboží a na základě vzájemné dohody je možné využít služeb České pošty s.p.

Osobní odběr zboží v provozovně internetového obchodu (Křižíkova 2112, 256 01 Benešov) – tento odběr je však možný pouze na základě dohody s provozovatelem internetového obchodu.

Cena za dopravu:

V případě kurýrní služby DPD bude zboží doručeno na fakturační, případně doručovací adresu (je-li tato zadána v objednávce, případně upřesněna zákazníkem před odesláním zboží). Cena za dopravné po České republice bude účtována dle aktuálního ceníku DPD, maximálně však:

Hmotnost do: Max. cena bez DPH (20%):
10 kg 135 Kč
20 kg 160 Kč
35 kg 200 Kč
50 kg 400 Kč
100 kg 700 Kč
400 kg 1 500 Kč

Výše uvedená tabulka neplatí pro dopravy mimo ČR.

Balné není účtováno u žádné objednávky.

Převzetí zboží:

Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a dále zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží. Předejde tak pozdějším komplikacím s případnou reklamací vady věci, která vznikla při její přepravě. Podpisem přepravního listu zákazník/příjemce stvrzuje vnější nepoškozenost zásilky při dodání. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu.

zpět